2010. február 13., szombat

Kobold szobor

Unokatestvérem megkért, hogy csináljak neki egy Kobold-szerű szobrot agyagból.
El is mentem az Interkerámba, hogy vegyek olyan creaton masszát, ami kő hatásúra ég ki.


Ezt a képet küldte, hogy ilyet szeretne.

És én neki is láttam, a gyerekek is besegítettek.
Csak 5x ragasztottam vissza a fülét, mert a kisfiam állandóan lecuppantotta, amikor nem néztem oda.

Ha már ott voltam Kecskeméten, megkértem a cégvezetőt, hogy legyen a szponzorom a májusban rendezendő szabadtéri közös kiállításon, amit minden évben megrendez a város, de én még sosem állítottam ki rajta. A neve: Miénk itt a tér. Félegyháza egyik központi, szép terét alakítják át ilyenkor kiállító térré az arra járók örömére. Most a FÖLD téma köré csoportortosulnak majd az alkotások, ezért is gondoltam hogy részt veszek, meg mert megkérnek rá már évek óta folyamatosan, de én még sosem tudtam aktivizálni magam.
Szóval megállapodtam az interkerámmal, hogy kapok tőlük agyagot, mi meg feltesszük a logójukat a szóróanyagra.
Úgy örülök, és végre elkezdhetem az alkotó munkát, már annyira ki vagyok rá éhezve. Azt tervezem, hogy női felsőtesteket fogok kiállítani, némi FöLDANYA-filozófia hátteret rásujkolva a dologra, de azért jó lesz.

Valami ilyesmi tálalásba. De játszok majd a színekkel és a felületekkel.

Mindig feltöltöm majd a munkafolyamatot, hogy nyomon lehessen követni. Nagy munka lesz, mert 10-20 darabot terveztem be. Aztán majd meglátom meddig tart a nagy lelkesedés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése