2010. február 7., vasárnap

Barokk kilincs

Az összes művészeti korszak közül nekem a barokk a kedvencem. Minden szempontból forradalminak tartom, lenyűgöz az építészete, a festészete, a ruhák melyeket viseltek. Az apró részletek kidolgozottsága.
Az iskolában, Sopronban volt egy nagyon érdekes feladatunk plasztika órán. Ki kellett választani egy számunkra tettsző kilincset, kopogtatót vagy hasonló ajtóveretet és pontos másolatot készíteni róla viaszból, majd ugyanolyan hatású színeffekttel ellátni mint a választott darab anyaga volt. Én nem szeretek viasszal dolgozni, igyekeztem megkerülni az ilyen feladatokat. Egy kilincset választottam és különböző agyakokból csináltam róla másolatot, fémoxidokkal festettem meg majd raku technikával égettem ki, hogy fémes hatása legyen.



Aztán annyira megszerettem a témát, hogy porcelánból is folytattam és egy kis kiállítás lett a vége.
Ilyen lett a hófehér porcelánkilincs:



És ilyen a többi:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése