2012. február 2., csütörtök

December

A nyarat követő hónapokban lakástervezés, felújítás és a tanítás, munka világába illeszkedés volt terítéken. Hiába voltam minden nap kerámiaműhelyben a kollégiumban, nem sok mindent tudtam mégsem saját kedvtelésemre alkotni, mert a gyerekek lekötöttek. Szerencsére megszerettek és azóta is szívesen és egyre többen járnak a foglalkozásaimra. Az adventi koszorút otthonra, azért mégis kerámiából készítettem:


Eredeti terv szerint kövirózsával akartam beültetni a kör alakú, áttört fedelű vályúszerű edény-koszorúmat .

De nem kaptam sehol kövirózsát, így maradt ez a növényke, némi csillámmal. Azóta már sikerült kiszáradnia...
Az adventi kiállításunkon a Kapolcsról kimarad tálkákat és az elkészült ikonokat árultam. Nem sikerült még szépen befotózni az elkészült ikonokat, de pótolom. Egy kelt el, azt már nem fogom tudni archiválni sajnos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése