2011. január 28., péntek

Visszatérek én is!

Nem is hozok fel mentségeket, miért nem írtam eddig!
Előkotorásztam az elmúlt hetekben kölcsönkért fényképezőgépekkel meg telefonnal erőltetett archiválási kínlódásokat.
De azért talán látszik, hogy dolgoztam, még ha műhely, meg kemence, na és persze fényképezőgép nélkül is, de küzdök. Tudom, hogy meg lesz egyszer minden és mert küzdeni jó!




Ezek a munkák, melyeket elhelyeztünk a karácsonyi kiállításunkon.
Itt a cikk képekkel a megnyitóról.
És az ott megrendezett borkostolóról is.


Égetés előtt várakoznak a munkák.

Lesi-telefonfotó a művelősési központ vásárán.
Ez volt az én aszalom. A nyakláncokat más készítette, csak osztoztam a terepen.

..és hát otthon a szobámban kiürítettem a polcokat, hogy teret engedjek a száradó tömegtermeléseimnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése